Måndag!

En tråkig måndag med massa regn. 

Har nästan legat i sängen hela dagen med hunden, såna fisgrisar! 
Tittat lite film och blippat med mobiltelfonen. Låter ju inte sådär jätte kul, men en ledig måndag. 
Så kan jag faktiskt behöva lite lathet! 

Har nyss tagit promenad på 5km med sambon, Vilda, bror och hans tjej! 
Riktigt skönt faktiskt, även med regnet! 

Imorgon ska jag äntligen få träffa läkaren. Så jag får reda på lite mer om diabetesen. 
Vet ju som sagt inprinsip ingenting. 
 
 
 


Kommentarer
Mikxki

Det är endå rätt skönt att ha såna lugna dagar ibland :)

Svar: ja gud ja, sen va jag så nervös över läkarbesöket då jag skulle få reda på hur det blir med diabetesen :)
Lisa Martinsson

2014-01-07 @ 10:41:28
URL: http://mikxki.blogg.se
Emilias art & design

Svar: Tack! :) Vad kul att du tycker det!

2014-01-07 @ 14:07:55
URL: http://emiliashandmade.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0