Nyårslöften

Mina nyårslöften:

1. Börja träna mera, få bättre kondition. 
2. Sluta med snabbmat.
3. Sluta med socker. ( pga diabetes )
4. Gå ner 10 kg. (då har jag nått målet)
5. Spara mer pengar. 

Nu har jag varje dag sen 30e dec gått 5 km rask promenad! 
Nu ska det utökas så nu ska jag knata lite längre, faktiskt väldigt skönt! 
Brukar ta med mig Vilda, men blir inte så rask fart då. För hon ska stanna och kissa hela tiden och lukta överallt. 
Har även mål att klara av längre löpning. 
Men ska snart bege mig till gymmet, men de har krånglat med pengar nu ett tag sen rasa ju våran bils växellåda. 
Så vi fick köpa oss en bil sålänge medans vi letar växellåda. jaa, ibland är det inte på topp!
 
 
 




Kommentarer
Johanna - A dream as a model ♥

fin du är och bra blogg! :D

Svar: Tackar, desamma! :D
Lisa Martinsson

2014-01-04 @ 00:18:51
URL: http://jonza.blogg.se
FlizanLizan

sv: jag med hehe :)
allt bra med dig? :D

Svar: aa, ja de är bra. Själv då? :)
Lisa Martinsson

2014-01-04 @ 11:40:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0