school!

Sitter på folkuniversitetet, ska plugga matte.
Men har inte kommit till skott en, har dock suttit här 40 minuter. 
Imorgon blir det jobb och på fredag, ska bli roligt men jobbigt. 
Är inte van att gå upp kl 5, så ja kommer va stendö. 

Har även fått tårtbeställning av mamma till lördag. 
En som fyller år där hon jobbar, så dom ska ha lite tårtmys!
Så ska komma på idag va de ska vara för fyllningar och sådant gött!! 
Blir lite hitte på tårta, då jag inte har så mycket varor hemma. Som jag måste beställa minst 1 vecka innan, om jag ska ha något till tårtor. 
Men jag tror det blir någon slags chokladfluff med vanilj och grädde. 
Sen tänkte jag ha massor av blommor med! Blir gör snyggt!!
 
Idag ska jag nog baka något gött och sockerfritt till mig. 
Tips på vad?? 
 
 
 



Kommentarer
Selina

Gott med tårta!

Svar: ja :) dock ska jag inte äta utav den denna gång :p hah
Lisa Martinsson

2014-01-09 @ 12:41:04
URL: http://seliiinaa.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0