Torsdag

Gick upp klockan fem imorse, pallade mig upp och åt lite frukost. 
Va på jobbet tio i sex. Gjorde i ordning städvagen och städa till klockan halv två. 
Ska städa imorgon med, så klockan ringer fem då med. 

Så nu dricker jag lite te med smak av tropical, super god.
Tagit blodsocker också, ligger riktigt bra på sockret nu. Men inatt va de inte bra, då låg jag så lågt att hela jag börja skaka och få känningar i kroppen. Som tur har jag lite druvsocker hemma som hjälper till om de blir så.  
Läser lite fitness lifestyle också, oj vilken tränings kick man får. 
Längtar redan efter nästa vecka då jag och en kompis ska träna, hon ska bara kolla hur hon jobbar först och jag är taggad till hundatusen!!! 

 
Oj så suddig bilden blev, aja ni ser väl lite iaf. haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0