3 veckor

I 3 veckor ska jag springa intervaller varje dag. 
De blir nog 20-30 minuters intervaller. 
 
Springa 1 minut.
Gå 1 minut. 
Osv.. så springer jag så i 20 - 30 minuter. 
Idag klarade jag 20 minuter utan problem. Puls  låg mellan  163 och 178. Inte så högt. Imorgon  ska jag öka farten lite grann. Joggade nu med hastighet 5.5. Kör lågt för att endast få upp konditionen. Sen avslutade jag med att springa konstant 5 minuter. Kändes väldigt bra. 
 
Har bokat PT tid nästa vecka med. 
Då ska vi kolla min puls osv. Även få prova på olika puls höjande och även få tips om hur jag ska klara av mina lopp!
 
Vårruset och tjurruset 2015 kommer bli grymt! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0