Spontan!

Igår natt fick jag för mig att färga håret bara sådär. 
Stod inne i badrummet och tjata om att det inte skulle bli bra till min sambo. 
Får till svar att han köper ny färg imorgon. 
Ja men det vart super bra så ja slapp färga engång till!! Super skönt. 
Är ju rädd om mitt stackars hår, glad över att det inte är super skört i alla fall. 
Färgade varm brun, och det blev faktiskt väldigt bra. 

Imorgon ska jag nog ställa klockan och ut på en morgon promenad! 
Sen boka tvättstugan kanske?!?

Sen när jag är frisk då ska jag allt dra ut en kväll på en härlig ute kväll med alkohol! 

 


Kommentarer
frida

SV; ja bland de bästa som finns :D

Svar: ja!! :D
Lisa Martinsson

2013-10-20 @ 01:12:11
URL: http://imadreamer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0