Veckorevyn!

Kunde inte låta bli att köpa mig en veckorevyn! 
Va länge sen jag unnade mig en tidning, och till de har jag gjort sockerfri chokladpannacotta! 
Underbart som jag ska njuta det är ju fredag och jag är nästan frisk!! 

 



Sockerfri chokladpannacotta: 

2 dl grädde
1 msk canderel
100g sockerfri choklad
1 gelantinblad 

- Lägg gelantinbladet i kallt vatten, tills det är mjukt.
Hacka chokladen i små bitar.
Koka upp grädde och cenderel ta av ifrån plattan. 
Tillsätt gelantinbladet och den hackade chokladen och rör om. 
Häll upp i fina glas och sedan in i kyl 3-5 timmar. 
Garnera med grädde eller vaniljvisp? 
Färska bär om så önskas! 
 


Kommentarer
Julia

gott!:D

sv: åh så nice :)

Svar: aa, :D
Lisa Martinsson

2013-10-19 @ 21:18:19
URL: http://jjuliees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0