ojoj vilken helg!!

Vilken helg!! 
Det har varit en hälsohelg för mig. 
I fredags prövade jag trx bootcamp ( militär inspirerat ) Väldigt roligt och väldigt jobbigt! 
Lördags prövade jag trx och zumba. Var riktigt roligt och med den fetaste träningsvärken så klarade jag faktiskt av båda passen rätt bra. Roligt var det också! 
Söndag så prövade jag på vibirationsträning, och de va nog de sjukt jobbigaste jag gjort inom träning. 
Fyy va jobbigt de va, fast det bara ser ut som man står! Sen fick jag riktigt träningsvärk av det! 

Imogon ska jag och felicia köra vibirationsträning igen! Så blir direkt efter jobbet. Skönt att ha träningen gjord då!
Ska vi se om man klarar av övningarna!! hehe
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0